Spis.

3 Comments
1. (HunHan) "Nie rań mnie.."
2. (ChenLay)
3. (TaoRis)
4. (KaiSoo)
5. (BaekYeol) część 1.
6. (BaekYeol) część 2.
7. (Ty, Twój bias i Suho) część 1.
8. (Ty, Twój bias i Suho) część 2.
9. (XiuHanHun) - część 1.
10. (ChanLay)
11. ''KRISmas Day''
12. (TaoHun) 'Please stop, it hurts..
13. (Kaisoo) część 1.
14. (Kaisoo) część 2.
15.  (TaoRis) I have a friend who says he can't cry.
16. (KaiTao) część 1. I closed my eyes again in case it would be a dream.
17.  (KaiTao) część 2. I closed my eyes again in case it would be a dream.
18. (XiuYeol) część 1. Where are you, stranger?
19. (XiuYeol) część 2. Where are you, stranger?
20. (secret) - część 1. Assigned.
21. (XiuHanHun) - część 2.





You may also like

3 komentarze:

  1. To jest piękne ;_; proszę pisz dalej!! Zakochałam się w twoich opowiadaniach ♥ dopiero teraz udało mi się odkryć tego bloga, więc........ uwielbiam ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. A może będzie kiedyś kilka takich długich KaiLu? <3 I HunHan też <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Omg :o TAOHUN! You make my day! Dziękuję Ci, tak strasznie ci dziękuję <3 Kocham TaoHuna to moje otp więc skaczę z radosci <3 Oni są tacy kochani i idealni razem <3 Taoś jest taką słodką pandzią, a Sehun z nim wytrzymuje! xd Oto siła miłości! :D Jeślibyś chciała zapraszam też do przeczytania mojego pierwszego shota yaoi tutaj ---> http://breathe-it-in-kpop.blogspot.com
    Pozdrawiam i czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń